Poecane

Jeśli ktoś odpowie na zagadkę,a będzie miał bloga polece go

niedziela, 17 czerwca 2012

Wakacyjna przygoda 7

Heja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pewnie wiecie że wczoraj Polska przegrała z Czechami!Troche mi smutno ale może następnym razem się uda:) Wakacyja Przygoda 7 A-Ty głupi wampirze!!!!!!(próbuje uderzyć Sam ale ona ucieka) Sa-(ucieka) F-...(ucieka) A-Jeju biedactawa Słyszą krzyk Niny N-aaaaaaaa F-Nina!(biegnie) Wszyscy są tam gdzie Nina V(iktor)-Wybrana miło cie widzieć widze że poznałaś moją córkę Sam N-Czego chcesz?! V-Ciebie(zbliża się do Niny) R(ufus)-Aaaaaaaa!!!!(biegniee na Viktora i przewraca się)Uciekaj wybrana! N-(ucieka)(staja koło Amber) F-Co to...? A-Od kąd Rufus...? JE-Wow dobry Rufus...? N-Nie wiem o co chodzi R-(pokonuje Viktora ten zmienia się w nietopera i odlatuje Rufus podchodzi do Niny)Nino nic ci się nie stało? N-Nie ale o co chodzi? R-Pewnie wszyscy tego nie wiece czemu ją uratowałem.Dlatego odpowiem od niedawna jestem dobry gdy dowiedziałem się że Viktor chce cie zabić postanowiłem cie chronić N-Aha dzięki... R-Nie ma za co(odchodzi) A-Wow JE-Nie wiem o co chodzi F-Ja chyba kojarze chodzi o Sare N-Dokładnie A-A co Sara ma z tym wspólnego? N-Nie powiedziałam wam tego co naprawde stało się między Viktorem a Rufusem pokłucili się o Sare A-Rufus kochał Sare?! N-No tak tak jak Viktor ale Sara lubiła Viktora tylko jako kumpla a Rufusa nie A-A zkąd to wiesz? N-Dom mi powiedział Je-Hahahah śmieszne a naprawde? F-To nie był żart serio gadała z domem Jo-Aaaaa!!! W-Co? Sa-heja! A-Ty głupia wampirzyco Sa-Aaaaaa ty głupia blondyno jesteś głupia i to strasznie tak jak ta Nina! N,A-Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!(uciekają) F_Co im zrobiłaś? sa-Rozkazałam iść bo chce z tobą pobyć troche sama W-A my Sa-Też sio W-(uciekają) Sa-*całuje Fabiana) F-(odpycha ja)Głupia(odchodzi) To tyle mam nadzieje że się podoba! papapappa Monika

1 komentarz: