Poecane

Jeśli ktoś odpowie na zagadkę,a będzie miał bloga polece go

sobota, 2 czerwca 2012

Mam nową płytę!

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najpierw chce poinformować że w kioskach można kupić płytę z 8 pierwszymi odcinkami HOA 1 SEZONU PŁYTA KOSZTUJE 9,99 PRAWIE 10!!!!!Według mnie się opłaca dodam teraz 1 scenariusz WAKACYJNEJ PRZYGODY!!!!Mam nadzieje że się wam spodoba:):):):):):):):):) WAKACYJNA PRZYGODA 1 W pierwszy dzień wakacji Nina i inni jadą do Stanów na wakacje do Niny. Rano 5:00 N-(budzi Amber)Amber!!!!!!Wstawaj!!!!!! F-(wchodzi)Co nie da się obudzić? N-Tak śpi jak suseł F-Zaraz to załatwie(uśmiecha się)Amber błyszczyk i buty za 1 dolara+sukienka gratis! A-Gdzie?Gdzie?Mówcie gdzie? N-(śmieje się)Dobra udało się a teraz trzeba ją rozbudzić i przekonać do zejśćia z łóżka A-Nie trzeba(patrzy na kalendarz)JUŻ WAKACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! N-Tak i jedziemy do mnie A-Super!!!!!!!!Będe pierwszy raz w Ameryce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! N-JAk chcesz pojechać to wstawaj! A-(wstaje)Już wstaje! Je-O widze że udało wam się obudzić Snieżke ze snu!Kto ją pocałował?(patrzy na Fabiana) F-Nie!!!!!!Powiedziłem że jest przecena w sklepie i darmowe dodatki Je-Aaaa i wszystko jasne E-(Wchodzi)Nina! N-Co? E-Jak jedziemy?? N-Tak jak zwykle PROSTĄ,KRZYWĄ,ANUBISA,OKA a dalej pociągami E-Aha to dobrze a ile piechotą 5 km? N-Tak myślałam żeby dojechać te 5 km samochodem ale w końcu to mało Je-5KM to mało?!!!!!!!!!!!!!! N-A nie? Je-Nie NIno to bardzo dużo N-Dobra będzie samochów Eddy masz kluczyki? E-Jasne(daje kluczyki do samochodu Ninie) Je-Masz zamiar prowadzić? E-Tak ma zamiar bo ma prawko od 2 lat! F-Naprawde masz?(pyta się Niny) N-Tak mam i co? F-Nie nic Godzina 8 wszyscy są przy stacji kolejowej(Nina,Fabian,Amber,Patryszja,Alfi,Jerome,Eddy,Joy) N-Wszyscy są? W-Tak E-To jedziemy! W pociągu A-Nino a gdzie będziemy? N-W zamku A-Jakim? N-Powiem tyle podobnym do domu Anuisa to niespodzinka A-Szkoda! F-Nino a będziemy spali w...? N-Namiotach jeden namiot na jedną osobe F-Fajnie dawno nie spałem w namiocie! N-Serio? F-Tak jak miałem 4 lata to chyba dawno? N-(śmieje się)Tak to dawno! To narazie taki!:)Jeszcze dodam:) Moniczka

1 komentarz: