Poecane

Jeśli ktoś odpowie na zagadkę,a będzie miał bloga polece go

czwartek, 7 czerwca 2012

44444

siemka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najpierw wielkie PRZEPRASZAM za nieobecność ale dodam wakacyjną przygodę 4:):):) WAKACYJNA PRZYGODA 4 N-Ale to jest tylko legenda! Jo-A ja w nią wieże Si-My też N,F,E-Jak to tylko legenda! A-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! T(ajemniczy)G(łos)-Blahahahahahah już jesteście moji!!!!!!!!!!!! N-Co kto mówi? TG-Tak ty będziesz pierwsza! N-Pierwsza w...? TG-Świecie zmarłych gahahahahah N-Nie! F-Nino,Nino co ci jest co się stało? N-Nie słyszeliście tego? A-Ale czego? N-Tego głosu który mówił że umrzemy? P-Nie nie słyszeliśmy nic oprócz tych twojich dziwnych słów. N-Aha! E-Nino a y co ty jak ty czy ty nie jesteś? N-Taki cicho Eddy!!!!!!!!!!! E-Dobra już dobra! A-O wybila 1 w nocy idziemy spać! WSZYSCY OPRÓCZ NINY POSZLI SPAĆ A NINA ZOSTAŁA PRZY OGNISKU I ZMIENIŁA SIĘ W F-(podchodzi do Niny)Nina? N-Yyyyyyyyy F-Ty jesteś cza...ro...wni..cą? N-Eeeeeee tak!!!!!! F-To jak ja tylko ja jestem czarodziejem!(zmienia się w N-Wow!! F-Aż tak źle? N-Nie raczej nie jesteś wampirem? F-Nie!!!!!!!!!! N-To dobrze ufffff F-Nino mam dla ciebie niespodzinke(daje jej pudelko w którym jest branzoletka) N-Dziękuje(całuje go) Może być?Chyba tak:) papapapapapap Moniczka

1 komentarz: