Poecane

Jeśli ktoś odpowie na zagadkę,a będzie miał bloga polece go

niedziela, 17 czerwca 2012

Wakacyjna Przygoda 6

hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wczoraj miałam dodać ale dodaje dzisiaj dłuuuuuuuuuuugggggggggggggggggggggiiiiiiiiiiiiiiiiiiii WAKACYJNA PRZYGODA 6 Następny dzień N-(siedzi przy ognisku) F-(podchodzi do niej)Co to był ten głos wczoraj? N-Nie poznałeś?To był Wampir F-Tak nie poznałem.Wampiry chcą nas... N-Ugryść a mnie i ciebie zjeść F-No mamy problem... N-I do tego nie można uciekać bo to pogorsza sprawe jedyne co może nas urotować to drewniany kołek i widoczne wampiry F-Ale na to nie mamy szans trzeba... N-Iść do zamku A-(wybiega)Co iść do zamku?! N-Musimy iść do zamku zabić wampiry A-WAMPIRY! N,F-AMBER CICHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A-To tu są wampiry? N-Tak ten wczorajszy głos to był głos wampira A-A mnie nic nie zrobią N-A czemu tak myślisz? A-Jestem wilkołakiem N-JA wiem i będziesz pierwsza F-Ja też wiem że jesteś A-Jak... F,N-Wyłaś wczoraj do księżyca A-No tak ale to drażni tylko czarodziejów... N,F-(zmieniają się w czarodziejów) A-No moji przyjaciele czarodziejami i do tego są ładniejsi niż zwykle N,F-CO? A-Nic nic E-(wychodzi)Co to za zbiorowisko A-A nic E-O czarodzieje i wilkołak A-Skąd...? E,N,F-Wyłaś do księżyca A-No tak Eddy a ty jesteś...? E-BArdzo uzdolnionym magiem A-Czyli N,F-Czarodziejem A-I wszystko jasne N,F-(śmieją się) E-Alfi ma racje serio UFO JE-(wchodzi)O hej czarodzieje i wilkołaku A-Skąd..... E,N,F,Je-Wyłaś do księżyca A-A... Je-Utalentowany czarodziej A-Jak N,E,F,Je-Możemy czytać ludzią w myślach A-To upiorne N,F,Je,E-Tak myślisz? A-Taaaaa Słychać krzyk nagle z drzewa spada Sam(wampirzyca dobra) A-Aaaaaaaaaaaa N,F-Cicho Ambs A-Już już a to jet Sa(m)-Jestem Sam Rodermann wampirzyca A-Aaaaaaa N-Cicho A-Już Sa-(patrzy na Fabiana,podchodzi)Ładny jesteś F-(oddala się koło Niny) Sa-(zbliż się)Masz dziewczyne? F-(oddala się)Tak mam to Nina(przytaula się do Niny) Sa-Super od tąd jesteś ze mną N,F-NIE Sa-Odezwała sie wszystko wiedząca N-CO?! Sa-Głupia czarodziejka,gburowta dziewczyna,brzydula jakich mało... N-Co powiedziałaś?! Sa-O brzydula się wściekła N-Dość tego!(uderza Sam kulą światła) Sa-No nieźle dziewczyna ma pałer ale ona nie zasługuje na Fabiana N-Tak masz racje Fabian to koniec(odbiega) F-Nino!... Dobra tyle później jeszcze dodam papapapappa Monika

1 komentarz: