Poecane

Jeśli ktoś odpowie na zagadkę,a będzie miał bloga polece go

sobota, 2 czerwca 2012

PRZYGODA NR 2

siemka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dzisisaj dodam 2 część Wakacyjnej Przygody:):):):) WAKACYJNA PRZYGODA 2 F-A nie mówiłem E-Co mówiłeś? F-Że ostatnio spałem w namiocie jak miałem 4 lata E-A dawno N,F-właśnie W AMERYCE A-(wyskakuje przez dach w samochodzie)Ameryka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E-I czym się tak fascynujesz? A-To Ameryka są tutaj różne gwiazdy jak naprzykład chłopaki z Big Time Rush N-Jak chcesz to ich poznaj właśnie tu idą(pokazuje na BTR) A-Aaaaaaaaaaaa(biegnie do BTR)Dacie mi autograf?!!!!! BTR-Jasne czemu nie(dają Amber autograf) N-(podchodzi)Hej chłopaki BTR-Cześć Nino Ken(dall)-Co porabisz? N-Przyjechałam na wakacje z przyjaciółmi(pokazuje na SIbune i amber) ken-Do zamku? N-Tak Car(los)-A legenda N-To legenda BTR-(śmieje się)To pa Nino(odchodzą) Jo-Nino skąd znasz BTR N-Kendall to mój były chłopak a chłopaki to przyjaciele A-A Kendall dobrze całuje? W-(śmieją się) A-No co F-To lepiej już chodźmy. Są już przy zamku zamek wygląda tak tylko jest czarny i z pajęczynami
Sibuna oprócz Niny I Eddiego-Wow A-Już wiem dla czego przypomina Dom aNubisa! F-Ty tu kiedyś byłaś(pyta się Niny) N-Tak raz miałam 14 lat nocowałam w tym zamku jest nawet miło F-Serio? N-Jasne że tak Jo-Może rozłożymy namioty? W-Tak(rozkładają) E-Kto pełni pierwszą warte? N,F-Może ja E-To wy we dwoje(śmieje się)Idealnie A-A ja nigdy jest zbyt przerażająco jak na mój gust. J-A mnie wydaje się tu miło idealne pole do kawałów(śmieje się złowieszczo) Sib(una)-(słyszy szelest ale nikt nic nie mówi) N-To rozpalmy ognisko i zaczynamy! E-A opowiesz nam tą legende wiesz jaką? N-Opowiem ale o pół nocy W-Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam nadzieje że może być ten zamek miał być straszny może niech przy tym popracuje wasza wyobraźnia. Moniczka

1 komentarz: